Szeretettel köszöntelek a Természetvédők közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Természetvédők vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Természetvédők közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Természetvédők vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Természetvédők közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Természetvédők vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Természetvédők közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Természetvédők vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Abi Karam Samirné Marika | 1 hozzászólás
Szépítő gyógyfüvek és gyógynövények a kozmetikában!
Közel száz gyógynövény, százötven termék, és ötven év munkája. Ezek garantálják az Ilcsi kozmetikumok kiváló minőségét.
Molnár Ferenc édesanyja, Ilcsi néni 1958-ban kezdte kozmetikai
pályafutását. Azóta folyamatosan alkotja, fejleszti natúr
kozmetikumait. Ebbe a munkába kapcsolódott be 30 évvel ezelőtt fia is.
Ami nagyon fontos volt maguknak a termékeknek a
kialakulásában, hogy a napi tapasztalatot építette be ezeknek az
anyagoknak a megalkotásába. Tehát nem úgy volt, mint ami a mai nap
divatos, hogy ha van egy felkapott növény, arra gyorsan csinálnak
valamilyen kozmetikumot, aztán majd valami jó marketinggel
elpasszolják. Ő mindig a problémamegoldás alapján fejlesztette ki
ezeket az anyagokat, hogy úgy a vendégeknek, mint a saját
megelégedésére is tudjon dolgozni.
A professzionális natúr-kozmetikumokat közel 100 különböző növényből
készítik, és a gyógynövények, gyümölcsök, zöldségek mellett
gyógyvizeket is felhasználnak.
Az Ilcsinek van egy biokertészete, egy minősített
biokertészet, ahol huszonegynéhány növényt termesztünk, és ezekre a
növényekre van egy bio minősítésünk. Az ültetvény, és az onnan kikerülő
növény az bio minősítésű.
Más biogazdaságoktól, őstermelőktől is vásárolnak növényeket, de nagy
az aránya a vadon gyűjtött növényeknek is. Az Ilcsi készítmények száma
megközelíti a 150-et.
A növényeket Ilcsi néni által kifejlesztett, speciális eljárással
dolgozzák fel, így évekig megtartják hatásukat. 50 év munkájának
gyümölcseit természetesen igyekeznek megvédeni, levédetni. Ez azonban
korántsem egyszerű feladat.
Tulajdonképpen mindegyik szabadalmi oltalom és
bejelentés alatt áll, ami persze eléggé vékony jég, mert azért ismerjük
jól, hogy a hamisítások nagyon sok esetben úgy történnek, hogy ha 1
minimális változtatást, ha csinálnak, akkor már nem ugyanannak minősül,
és akkor onnantól kezdve sajnos a jelentőségét veszíti.
Akkor mégis hogyan védheti meg valaki az általa kidolgozott termékeket, felfuttatott márkát?
Én inkább abban látom az erősségét egy adott márkának,
hogy ha annak van 1 megbízhatósága. Egy olyan fajta stabilitása, amire
a vevő, a fogyasztó számít. És ő tudja jól, hogy mindig abban a
dobozba, zacskóba van csomagolva, amit ha megvesz, mindig azt az
állandó minőséget kapja, és azt kapja, amire kiadja a pénzét.
Az Ilcsi számos nemzetközi sikert is elért. 37 országban vannak forgalomban termékeik.
A sikerek azonban az irigyeket is meghozták. Nem véletlen, hogy egyes
országokban, ILIKE(Ájlájk) néven árusítják készítményeiket. A cég
termékeit egy korábbi partnerük ugyanis hamisítani kezdte Amerikában és
Kanadában.
De olyan szinten, hogy a neveket elvették, a cégnek a
márkanevét elvették, a termékeknek a leírását, a szakirodalmát,
teljesen hasonló a megjelenése. Tehát nem arról van szó, hogy ugyanaz,
mert hála Istennek vannak azért olyan fonákságok meg titkok a
gyártásunkban, amire azért nem lehet rájönni, tehát azért vigyázunk mi
is nagyon ezekre a dolgokra, de mégis hasonló.
A bosszantó inkább az benne, hogy az édesanyámnak még a
szellemi munkásságát is ellopták, mert ugye ő '58 óta felépítette ezt
az egészet, ő teljesen megreformált, új szemléletű bőrdiagnosztikát
épített föl, nem véletlen, hogy neki van ez a szellemes kifejezése,
hogy 1 jó kozmetikusnak meg kell tanulnia bőrül.
Vajon lát-e valami megoldást Molnár Ferenc a problémára? Hogyan őrizheti meg cége, termékei hitelét a piacon?
Tulajdonképpen én úgy érzem, hogy úgy tudok védekezni
vele, hogy én igyekszem egy piaci igényeknek és szakmailag egy
maximálisan megfelelő terméket csinálni, készíteni, és döntse el a
vevő. Döntse el a vevő, hogy ő egy silány, vagy silányabb utánzatot
akar e használni, vagy pedig neki egy eredeti kell.
Az Ilcsi Szépítő Füvek Kft. családi vállalkozás. Ilcsi néni konyhájában
kezdte el kikísérletezni krémjeit. Mára a legmodernebb technika
váltotta fel az otthoni turmixgépet. A cég lépésről lépésre növekedett,
visszaforgatva a bevételt. Ennek, és a folyamatos kísérletezéseknek,
fejlesztéseknek köszönhetően hazánk egyik legsikeresebb családi
vállalkozása.
Nagyon bölcs az a mondás, hogy hátra nem nagyon szabad
nézni, mert az ember csak orra esik. Úgyhogy mindig előre kell nézni.
Forrás: freepress.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!